Menu
Your Cart

Salgs og handelsbetingelser

Betaling

Paula Garn modtager betaling med:

- VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard
- Mobilepay
- Bankoverførsel

Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Paula Garn bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Paula Garn leverer på alle hverdage, med ordre indgået inden kl. 16.00

Leveringen anses som leveret når kunden har fået sin vare udleveret
Alle ordre sendes med PostNord eller GLS
Leveringstiden er normalt 2-3 dage.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

I enkelte særlige tilfælde og kun ved aftale betales fragten af PaulaGarn. Se yderligere under punket "Fortrydelsesret" 

Ved returnering

Der rettes henvendelse til info@paulagarn.dk og efter aftale sendes varen retur til:

PaulaGarn
Tordenskjoldsgade 12
8200 Århus N

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes  bankoplysninger oplyst, så vi kan overføre det aftalte beløb så snart varen er modtaget retur. 

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@paulagarn.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her FORTRYDELSESFORMULAR
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan mærke varen på samme måde, som hvis du mærkede den i en fysisk butik.

Hvis varen -garnet er forsøgt strikket med eller på anden måde har lidt overlast, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@paulagarn.dk


PaulaGarn
Tordenskjoldsgade 12
8200 Århus N
Tlf. +45 51945514

CVR: 36667788



We use cookies and other similar technologies to improve your browsing experience and the functionality of our site. Privacy Policy.